niedziela, 19 czerwca 2022

Kamieni osiem

 

Niedziela to była. Piętnastego.

Wtedy.

O. kończył oglądanie wyścigu, ja się uprzejmie dostosowałam i na KTG wyruszyłam w pojedynkę.

Acz w tandemie. Druga połowa dziewięciomiesięcznego tandemu uczepiona była do mego kręgosłupa na taśmę klejącą. I do pęcherza też  let us not forget.

KTG – na kategoryczne życzenie położnej – podsypywałam węglowodanami, w postaci Haribo macht Kinder froh … jako  że próżno było doczekać  się zgodnej współpracy ze strony obywatelki uczepionej mych trzewi.

Po kolejnych trzech dniach jasnym się stało, że rzeczona obywatelka postanowiła trzymać się nawet rzepami mego kręgosłupa i bynajmniej nie zamierza umowy o wynajem wymawiać.

Tak jej wygodnie tam było.

W sumie, nie dziwię się. Też bym opony paliła i blokady ustawiała w ramach protestu przed zbyt wczesnym wydobyciem…

Ale że wkrótce różne fochy, muchy w nosie, globusy i inne histerie wyczyniać poczęła, to ja ją wówczas wzięłam, konsekwencją postanowiwszy się wykazać , po całkiem przyjemnym poczęciu na świat wydałam.

Przy wydatnym wysiłku znachorów, co się wzięli i uparli. I w sumie – high time, panowie.

Na świat(!)

I na tym, proszę ja was, świecie, osiem lat już urzęduje, blondyna moja, od kręgosłupa niegdyś odklejona.

…………………………………………………….

A teraz…

… warstwa kleju coraz lepiej odchodzi.

W końcu, po ośmiu latach ma prawo.  Już czas.

Tylko coś mnie w oku piecze. Pewnie piach się dostał…

Kurczę…

W międzyczasie dwa przedszkola nam się przydarzyły.

Dwa miasta do oswajania.

Dwa mieszkania.

Dwa podwórka.

Dwa zestawy terapeutów.

Dwie kolekcje psiapsiółek.

Pandemia, sremia, srykcje, restrykcje…

Sporo, jak na ośmioletnią młodą damę…

Nie sądzicie..?

 

Niemniej.

Osiem.

Za nami.

 

Świecie,

 co trzymasz w zanadrzu..?


2 komentarze:

  1. Duniu, stoo lat! Zdrówka. Morza miłości.
    ściskam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Leśna kochana jesteś może na insta?
    Szukam nas dziewczyn które byłyśmy na blogu Izy:) ja teraz wróciłam do pisania tylko, że teraz na insta
    https://www.instagram.com/kakilife/

    OdpowiedzUsuń